Profesja: Transplantolog

Autor: Michał Osip & Szymon "Siman" Charko Redaktor: Siman

Dodane: 22-05-2007 20:22 ()


W Miami pełno jest kolesi zajmujących się wycinaniem organów z ciał mutków. Ty nie jesteś jednym z nich. Jesteś lepszy, taka wersja 2.0.

Wielu uważa, że to szaleństwo. Ludzi z częściami tworów molocha traktuje się jak dziwaków i najczęściej częstuje się ich ołowiem. Głupi motłoch... Twoje miejsce jest na froncie, wśród żołnierzy doceniających korzyści płynące z modernizacji ciała.

Jaka jest twoja ideologia? Widzisz w tym jakiś wyższy cel czy po prostu uznałeś, że skoro świat się spieprzył, to nie ma co gadać o humanitaryzmie, tylko wykorzystać to, co daje nam sojusz Matki Ziemi i Papcia Molocha? Co by to nie było, na pewno jesteś zdrowo porąbany. Człowiek, który  bez mrugnięcia okiem odkrawa kończynę i „przykleja" ją do nowego ciała normalny być po prostu nie może.

Wbrew pozorom takich jak ty jest całkiem sporo. Ludzkości trochę się poprzestawiało od A.D. 2020 i bycie miłym gościem z sąsiedztwa przestało się sprawdzać. Dlatego wbrew pozorom nie jest trudno znaleźć klientelę. Ale jeszcze prościej - zarobić kulkę. W opinii większości jesteś po prostu odszczepieńcem, którego trzeba wyeliminować jak najprędzej. Wiedz nie chwal się swoimi zdolnościami na prawo i lewo. Do Teksasu też raczej nie zaglądaj.

 

 

 

CECHY:

 

 

IGOR

Każdy szalony naukowiec ma swojego pomocnika, każdy. Takiego małego śmiesznego gościa pomagającego przy każdym zabiegu. To co, że nie jest człowiekiem, ważne, że się przydaje.

Posiadasz małego pomocnika. Dzięki niemu możesz „wykonywać" na sobie operacje i otrzymujesz +3 Chirurgii przy wszystkich testach. Igora tworzy się tak jak Znajomego (Bohater^2), jest on na 7 poziomie Powiązania i masz 85 gambii by określić jego umiejętności.

 

 

SPRZĘT PRAWIE PROFESJONALNY

Zrobisz każą operację, wystarcz tylko profesjonalnie wyekwipowany gabinet chirurgiczny... Heh, tylko? No właśnie, dzisiaj nie ma już prywatnych szpitali, które chętnie udostępnią swój stół operacyjny. A bez sprzętu nic nie poradzisz.

Ale nie martw się, dzięki tej cesze sam rozwiążesz problem. Kiedy jesteś w miejscu, w którym mogą znajdować się jakieś rupiecie czy stare sprzęty, możesz zażądać z Problematycznego testu Wypatrywania (max. 3 razy na sesji). Jeśli zdasz, udaje ci zgromadzić trochę elementów, które można wykorzystać przy operacji. Żaden tam profesjonalny sprzęt, po prostu pasujący zamiennik. Powiedzmy, że każdy zdany test daje ci 5% potrzebnego zestawu. Grę zaczynasz z 20%.

Kiedy uzbierasz 50% możesz wykorzystać go w praktyce. Każdy zabieg, który wymaga profesjonalnego sprzętu możesz wykonać ze swoimi samoróbkami, ale z testem utrudnionym o tyle procent, ile brakuje ci do pełnego zestawu plus 10%. Nawet jak uzbierasz już cały - nadal masz 10% w plecy - to jednak nie przedwojenna produkcja. Zawsze możesz uzupełniać sprzęt jeśli coś ulegnie zniszczeniu, możesz też „maskować" w ten sposób braki, jeśli dostaniesz do rąk profesjonalne, ale niekompletne narzędzia chirurgiczne.

 

Dodatkowa możliwość (za pozwoleniem MG) pozwala kupować kolejne procenty jeszcze w trakcie tworzenia postaci. 5% za 5 gambli to uczciwa cena dla posiadacza tej cechy, ale 50% to max. na początek.

 

 

 

SZTUCZKI

 

 

RĘCE, NOGI...

Wymagania: Chirurgia 8+

Opis: Straciłeś kończynę na froncie? I bardzo dobrze! Teraz mogę ci przeszczepić dwa razy wydajniejszą. Podaj tylko jakąś rozsądną cenę...

Działanie: Bohater potrafi przeszczepiać kończyny mutantów ludziom. Wystarczy dobrze wyekwipowany gabinet i test chirurgii (PT rośnie wraz z poziomem mutacji).

 

 

...MÓZG NA ŚCIANIE...

Wymagania: Chirurgia 11+

Opis: Czy to żyje? Żyje, ale nie ma się za dobrze.

Działanie: Czasami trzeba wydobyć informacje z kogoś, kto ma zamiast twarzy pasztet. Wystarczy skomplikowany zabieg (Cholernie trudny test chirurgii) i przenosimy mózg do innego ciała. Co prawda nie przeżyje to dłużej niż parę godzin i za wiele nie powie, ale lepsze to niż nic.

 

 

...OCZY NA WIDELCU

Wymagania: Chirurgia 11+

Opis: Skąd wiem, że tam siedzi pięciu gości? Stary, lata praktyki, szósty zmysł, takie rzeczy. Mi możesz zaufać. Co? Nie wierzysz. Ech, ok, powiem ci, ale jeśli to zostanie między nami. Moje oczy widzą w podczerwieni... Transplantologia to przyszłość ludzkości.

Działanie: Bohater potrafi przeszczepić całe narządy zmysłów albo skórę. Potrzebny jest „tylko" porządny sprzęt i minimalnie Cholernie Trudny test Chirurgii.

 

 

ROŚLINKA

Wymagania: Pierwsza pomoc 6+, Chirurgia 4+

Opis: Mutant tutaj? Ach, ściągnąłeś go z Missisipi. Zaraz, przecież stamtąd jest tydzień drogi! Jak go tu przetransportowałeś żywego w takim stanie? Zresztą, nie ważne.

Działanie: Formaliny brak, lodówki też, a zgniłe się nie przyda. Potrafisz utrzymać przy życiu dawce po zabiegu przez tyle dni, ile wynosi twoja umiejętności Chirurgii. Pamiętaj że to roślinka, więc o gadaniu z nią zapomnij.

 

 

PRZECHOWYWANIE NARZĄDÓW

Wymagania: Chirurgia 6+, Biologia 2+

Opis: Gdzie ja schowałem tę wątrobę?

Działanie: Transplantolog potrafi „utrzymać przy życiu" narządy wyjęte od dawcy przez tyle dni po zabiegu, ile wynosi jego umiejętność Chirurgii razy dwa.

 

 

MASKOWANIE

Wymagania: Maskowanie 4+, Pierwsza pomoc 2+

Opis: Tu plasterek, tam bandażyk i nikt się nie pozna...

Działanie: Czasami, po licznych przeszczepach nie wyglądasz już jak człowiek. Dobrze, że mamy te bandaże... Potrafisz zamaskować wszelkie przeszczepy. By je wykryć potrzebny jest Trudny test Maskowania.

 

 

TRZECIA RĘKA

Wymagania: Odporność na ból 6+, Kondycja 6+

Opis: Wiesz, też się dziwnie czuję przy Sturękim, Sam bym sobie w życiu nie dał przeszczepić dodatkowej łapy, ale w naszej bandzie to najcenniejszy człowiek. Wiesz jak on potrafi obsługiwać ciężki sprzęt? Pojazdy zresztą też. Umie zmieniać biegi trzymając obie ręce na kierownicy - mało kto może się może tym pochwalić.

Działanie: Bohater potrafi wykorzystać przeszczepioną, dodatkową kończynę. Do przeszczepu potrzebna jest oczywiście sztuczka „Ręka, noga...".


Komentarze do starszych artykułów tymczasowo niedostępne...