„DC SuperHero Girls” - nowe czasopisma na rynku prasowym

Autor: Egmont Redaktor: Motyl

Dodane: 21-08-2017 16:19 ()


„DC SuperHero Girls” to pierwszy magazyn dla odważnych dziewczyn i zupełnie nowy tytuł w ofercie na rynku prasowym. Dwumiesięcznik poszerzy portfolio Egmont i trafi do sprzedaży już 22 sierpnia 2017 roku. Odbiorcami pisma będą w szczególności dziewczynki w wieku wczesnoszkolnym.

Uwielbiane na całym świecie przez dorosłych i młodzież komiksowe postacie: Wonder Woman, Poison Evy, Harley Quinn czy inne superbohaterki, doczekały się swoich odpowiedniczek dedykowanych młodszemu odbiorcy. Dziewczynki do tej pory mogły śledzić ich losy w filmach na DVD, czy filmikach emitowanych na kanale YouTube, teraz będą mogły bawić się z bohaterkami również na łamach pisma „DC SuperHero Girls”.

Szkoła Super Hero High kształci superbohaterów jutra, grupę dziewczyn, które uczą się jak zwalczać złoczyńców. Wśród nich są: WonderWoman, HarleyQuinn, SuperGirl, BatGirl, BumbleBee, PoisonEvy i Katana. Każda z czytelniczek może tym samym dołączyć do drużyny super dziewczyn.

W poszczególnych numerach na czytelniczki będą czekać teksty, komiks o perypetiach superbohaterek oraz test i strony „zrób to sama”. Na łamach magazynu interesująco zapowiadają się również liczne gry, zabawy i łamigłówki z udziałem np. Wonder Woman, Super Girl czy Bat Girl. Do każdego wydania będzie dodawany superbohaterski prezent, w pierwszym numerze dołączono zestaw SUPERuczennicy: notes i długopis! Cena egzemplarza wraz z dodatkiem wyniesie 9,99 zł, a pierwszy numer dostępny będzie już od 22. sierpnia 2017 r. Wprowadzenie magazynu wsparto kampanią reklamową, która obejmie emisję spotów telewizyjnych, a także kampanię na kanale YouTube i w mediach własnych Egmontu.

FORMUŁA WYDAWNICZA CZASOPISMA

Tytuł: „DC SuperHero Girls”

Częstotliwość: dwumiesięcznik

Premiera: 22. sierpnia 2017 r.

Grupa docelowa: dziewczynki, 7-9 lat

Cena: 9,99 zł

Redaktor naczelna: Joanna Malinowska

Liczba stron: 32

Licencjodawca: DC Comics and Warner Bros, Entertainment Inc.

 

 

 

 

 

 


comments powered by Disqus