GW: Nightfall Event - pierwsze wrażenia

Autor: Ivan aka Immortal Redaktor: Ivan aka Immortal

Dodane: 22-09-2006 18:20 ()


Jak już wcześniej wspomniałem, event rozpoczął się z opóźnieniem. Mało tego, gdy włączamy klienta gry, czeka na nas strasznie duża liczba plików do załadowania (jeżeli ktoś pamięta event z Factions, będzie wiedział o co chodzi). Po rozpoczęciu też łatwo nie jest, bo o ile pierwsze kroki w tutorialu to pestka, o tyle poruszanie się w mieście to koszmar! Jest strasznie dużo graczy, przez co co chwilę wyskakuje słynny już err=007. Przemilczę nawet fakt, że gdziekolwiek nie skieruje się kamery i tak zatnie się ona od zbyt dużęj liczby postaci. Nie zapowiada się, aby stan ten poprawił się do końca eventu.

 O ile sam wstęp mamy już za sobą, pora powiedzieć co nieco o nowościach. Przede wszystkim oprócz zwykłych henchmenów dostaniemy do pomocy "specjalnych" bohaterów. Możemy modyfikować ich skille, atrybuty, oraz mamy wpływ na ich zachowanie podczas walki (w chwili eventu dostępne są 3 sloty na takich bohaterów - czy liczba ta się zwiększy, trudno powiedzieć). Style zachowania są trzy: agresywny, obronny oraz "pasywny" (czyt. łagodny). Oprócz tego, możemy wskazać bohaterom jakich konkretnie skilli, mają użyć w danej chwili (co za rym). Oprócz tego, mamy możliwość "zmiany" ich profesji. Tzn., w każdej chwili (przynajmniej podczas eventu) możemy zmienić ich drugorzędną profesję (czego henchmenom nadal brakuje). Dodatkowo mamy możliwość wydawania "prostych poleceń" zarówno bohaterom jak i zwykłym henchmenom. Do radaru zostały doczepione przyciski, dzięki którym specjalnymi znacznikami możemy wskazywać pomocnikom punkty, do których mają pójść.

Na razie to tyle z najważniejszych zmian, jakie wprowadzi trzeci rozdział. W następnych dniach trwania eventu, będziemy zapewne informować Was o kolejnych nowościach. Tymczasem łapcie swoją broń! Pora ruszać do Elony!


Komentarze do starszych artykułów tymczasowo niedostępne...